Vaata videoeksperimenti kogu teekonnast: kiirendusega mööduvad kohad, kus sõita on kena ning murekohad on eraldi ja selgelt välja toodud!

Osula sõnad: "Üldiselt on rattateede olukord Tallinnas - rohelises pealinnas nagu linnapead ise välja reklaamivad - suhteliselt kehv. Teemärgistus on kulunud ja teed on hooldamata. Lisaks tundub, et teede planeerimine on olnud kaootiline.

Palju on teid, mis algavad ja lõppevad n-ö suvalistes kohtades.

Üks selline näide on rattatee Nõmme keskusest Järvele, Pärnu maanteele, kus Järve-poolne ots lõpeb otse suurele autoteele, mis on väga kitsa teeäärega ja seal kõnnitee ka puudub - seega pole ratturil kuhugi edasi sõita.

"Minu hinnangul linn, mis tahab ennast promoda rohelise pealinnana, peaks omama väga korralikku ja hästi hooldatud rattateede võrgustiku. Kahjuks Tallinnas seda ei ole. Eeskujuks võiks tuua Helsingi, kus on kesklinnas pea iga tee ääres mõlemal pool teed rattatee riba, lisaks palju eraldi valgusfoore ja silte, märke, mis aitab ratturil liigelda," kirjeldas Hendrik Osula. 

Vaata fotogaleriid, pildiallkirjades on juba täpsemalt kirjas, kus on ohtlikud kohad!

Hea vaataja, kui tead ka sina mõnda eriti ohtlikku kohta, siis anna palun sellest teada selle loo kommentaariumis või saada foto aadressil rahvahaal@delfi.ee